Néha a fogyasztóknak úgy kell meghozniuk vásárlási döntéseiket, hogy nincsenek közvetlen tapasztalataik az áru tulajdonságairól. Például minek alapján döntik el, hogy megvegyenek-e egy még sohasem kóstolt üdítőt? Mindannyian számtalanszor voltunk már hasonló helyzetben, mégsem biztos, hogy tudjuk, ilyenkor milyen tényezők hatottak ránk.
No persze vannak nyilvánvalóan fontos információk, ilyen például a termék márkája és ára,…
A reklámok és a fogyasztók örök fogócskát játszanak egymással: az emberek általában igyekeznek elmenekülni a reklámok elől, azok meg a legváratlanabb helyeken felbukkanva próbálják elcsípni a reménybeli vásárlókat. Ebben a harcban mindkét fél egyre jobban kiismeri a másikat, ezért a régi technikák gyorsan elavulnak és mindig új trükkökre van szükség.
Ha a reklámok a tévében a…